Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2009 22:24 - Обръщане
Автор: slunchevatausmivka Категория: Изкуство   
Прочетен: 588 Коментари: 0 Гласове:
5



Чудя се как да зарадвам любимия, питам се: как да стане, как?

Във въздуха се носи приятен аромат, за мен това е вече знак.

Влизам в цветарския магазин, откъдето идва той,

хвърлям на цветята по едно око

и вниманието ми привлича едно прекрасно цвете,

във вазата останало само.

 

Цветето ще подаря на любимия човек,

който от топлината на взаимните ни чувства,

винаги се разтопява.

Той с мен винаги е мил,

той с мен винаги е нежен.

А топлината на пролетта като сезон

разтопява временно съществуващия човек,

а именно, човека снежен.

За моя любим човек аз решавам да взема

едничкия останал във вазата невен,

тъй впечатляващ, тъй необикновен.

 

В този момент, обаче, понечва да го вземе

един влиятелен човек - не мога да се сравнявам

с неговия доход.

Аз от ужас пребледнявам,

но, в следващия миг, с въображаем спасителен пояс,

себе си от това състояние спасявам.

Спокойно започвам аз да го разколебавам,

аргументирайки се, тезата си защитавам.

 

 

Накрая, господинът невена ми подава

и ми се извинява.

Оказва се, че висок не винаги е всеки висок доход,

по-висок от него може да бъде

един добре изложен довод.

 

 

 

 



Тагове:   обръщане,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: slunchevatausmivka
Категория: Поезия
Прочетен: 99954
Постинги: 56
Коментари: 118
Гласове: 2691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930